ماوس ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

توسط پومارت
0
(0)
0 1580
905,000 تومان
موجود
GQZD1U64

برای بیش از یک دهه است که انواع موس deathadder به عنوان یک نقطه اتکا در همه ی مجموعه های ورزش های الکترونیک شناخته می شود و به خاطر قابلیت های خود از جمله ارگونومی مناسبش تحسین همگان را برانگیخته است. در گستردگی و محبوبیت خانواده ی موس های deathadder‌همین بس که این موس ها از سال ۲۰۰۶ تا کنون در چرخه تولیدند و تا کنون بیش از ۹ میلیون از این خانواده تولید و فروخته شده اند. حالا کمپانی ریزر با تولید جدیدترین مدل از خانواده ی Deathadder‌ یعنی موس گیمینگ Razer Deathadder Essential آن را جذاب تر هم کرده است.

موس deathadder essential ارگونمی سنتی موس های این خانواده را در خود حفظ کرده که یکی از نقاط اتکای آن است. این طراحی بدنه ی متمایز علاوه بر راحتی به گیمر اجازه می دهد در سخت ترین ماراتن های گیم به روند خود ادامه دهد و موفقیت را به چنگ آورد. این موس دارای ۵ دکمه ی واکنش سریع (Hyper Response) است و هر دکمه ی آن عمری در حدود ۱۰ میلیون کلیک را داراست. سنسور اپتیکال این موس تا 6400 dpi‌دقت دارد.

در مقام مقایسه این موس با نسل deathadder elite باید گفت که موس اسنشیال بیشتر به طبقه سنتی تعلق دارد یعنی dpi آن کمتر از نسخه ی الیت می باشد و از قابلیت نورپردازی هم برخوردار نیست و البته نکته مهم به مراتب ارزان تر از نسخه ی الیت می باشد.

برند ریزر-Razer
ابعاد 127x72x42 میلی‌متر
وزن 90 گرم
جنس بدنه پلاستیک
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
اندازه نمایشگر -
نوع نمایشگر -
رزولوشن نمایشگر -
سایر ویژگی‌های نمایشگر -
مشخصات دوربین -
ویژگی‌های نرم‌افزاری -
ویژگی‌های سخت‌افزاری سنسور نوری 6،400 DPI | دکمه های Hyperesponse
سایر مشخصات حداکثر 10 میلیون کلیک
اتصالات پورت USB | طول کابل 1.2 متر
مشخصات باتری -
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
هزینه ارسال
زمان تحویل 2 روز کاری بعد
محل فروشگاه فروشگاه پومارت 3146967354, البرز, ایران

هیچ نقد و بررسی یافت نشد.

هیچ نظری برای این محصول یافت نشد، اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.